Tweede kerstdag open - 12:00 - 17:00 uur

Levering en betaling


Tijdens het bestelproces worden u een aantal opties geboden voor de levering en betaling van uw bestelling. Bij iedere optie worden, indien van toepassing, duidelijk eventuele meerkosten aan u voorgelegd.

De levertijd van de producten staat bij ieder product specifiek vermeld en is met een zo groot mogelijke zorg door ons, samen met de fabrikanten, geformuleerd.

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging. Indien u geen bestelbevestiging per email heeft ontvangen adviseren wij u om te controleren of uw spamfilter wellicht de email heeft tegengehouden.

U kunt uw producten op de volgende manieren laten bezorgen of afhalen:

Bezorging via de pakketdienst van PostNL

Wij pakken het pakket zorgvuldig in en bieden het aan bij PostNL, die de verdere bezorging op zich neemt. U kunt ondertussen de voortgang van uw pakket volgen middels Track&Trace informatie die wij u toezenden.

Bestelde producten zelf afhalen in onze showroom

U kunt er ook voor kiezen om de producten te online te bestellen, maar het gewoon later af te halen bij ons in de showroom. U kunt de producten dan ook eerst nog bekijken, passen en voelen.

Afhalen van uw bestelling bij één van de ruim 2000 PostNL afhaalpunten in Nederland

Wij pakken het pakket zorgvuldig in en bieden het aan bij PostNL. Deze leggen het voor u klaar op een afhaallocatie van uw keuze, bij u in de buurt. U kunt ondertussen de voortgang van uw pakket volgen middels Track&Trace informatie die wij u toezenden. U haalt vervolgens het pakket daar zelf af, op een tijdstip dat voor u het meest gunstig is.

U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen:

Betalen met Ideal

Bij iDEAL wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van uw bank. U hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank.

Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct overgeschreven en bevestigd aan onze administratie. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de Motorkleding Online website, waar u een bevestiging van de betaling ziet.

Betalen met Paypal

Wanneer u nieuw bent bij PayPal kunt u zich als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien u al een PayPal account heeft, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de Motorkleding Online website, waar u een bevestiging van de betaling ziet.

Betalen met creditcard

Bij betaling via creditcard wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving waarin u het soort kaart (bijvoorbeeld Maestro, Mastercard of Visa) aan kunt. Vervolgens zal het kaartnummer worden gevraagd.

Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct bevestigd aan onze administratie. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de Motorkleding Online website, waar u een bevestiging van de betaling ziet.

Betalen met Bankcontact / Mister Cash (voor Belgische rekeninghouders)

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw eigen internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct overgeschreven en bevestigd aan onze administratie. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de Motorkleding Online website, waar u een bevestiging van de betaling ziet.

Suggesties en klachten

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per mail. Motorkleding Online BV verbeterd haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Bij Motorkleding Online BV draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze klantenservice. U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (degeschillencommissie.nl). Ook kunt u de klacht schriftelijk aan ons richten via:



Motorkleding Store Breda BV

t.a.v. Klachtenafhandeling

Spinveld 74

4815 HT Breda



Bestelling en levering

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    • Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de oranje knop met daarop een winkelwagen. Als je de bestelling plaatst met je account, dan gaat het bestellen nog eenvoudiger omdat we je al kennen. Heb je geen account? Ook zonder account kun je een bestelling plaatsen, we hebben dan nog wel je gegevens nodig.

  • Wat zijn mijn verzendkosten?

    • Wanneer uw afleveradres in Nederland of België is, en uw orderbedrag minimaal € 50,- dan ontvangt u uw bestelling zonder verzendkosten.

      Wanneer uw afleveradres in Nederland of België is, en uw orderbedrag is lager dan € 50,- dan betaalt u €6,75 verzendkosten.

      Wilt u uw bestelling in een ander land laten afleveren, dan kunnen de verzendkosten verschillen per land.

  • Hoe bepaal ik mijn maat

    • Bij ieder artikel waar een maat van toepassing is, wordt een knop "maattabel" getoond. Deze maattabel is aangeleverd door de betreffende fabrikant en kan gebruikt worden als uitgangspunt.

  • Zijn de prijzen inclusief BTW?

    • Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

      De BTW bedragen worden tijdens het bestelproces en op uw factuur los vermeld, maar de getoonde prijzen op de website zijn altijd inclusief 21% BTW.

  • Mag ik bestelde producten ruilen of retour sturen?

    • Ja, dat kan!

      Dit kan door het bijgeleverde retourformulier in te vullen en uw pakket op te sturen naar ons, of vul het retourformulier in via de pagina Ruilen en Retourneren. Voeg het retourformulier ingevuld toe en verpak het zorgvuldig. Verzend je product naar ons retouradres. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Je kiest zelf de vervoerder die bij je past. Bewaar het verzendbewijs totdat je retour verwerkt is.

      Wanneer u een product wilt ruilen, dan kunt u langskomen in één van onze winkels. Onze collega's staan voor u klaar om u hier verder mee te helpen!

      Kijk voor meer informatie op onze pagina Ruilen en Retourneren.

  • Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

    • Kijk voor de meest actuele status van uw bestelling bij uw besteloverzicht op onze website. Log in op uw account om de status te bekijken.

      Wanneer u een vraag over uw bestelling heeft, kunt u contact op nemen met de klantenservice via de pagina Klantenservice.

  • Ik ben tijdens het bestellen gestopt maar heb wel een bestelbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

    • Wanneer u in het winkelmandje van stap 3 naar 4 gaat, is de bestelling afgerond en wordt er automatisch een bestelbevestiging gestuurd. Wanneer u de betaling heeft afgebroken is de order niet in behandeling genomen.

      Voor vragen, neem contact op met de klantenservice.

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    • Annuleren van uw bestelling, of annuleren van een deel van uw bestelling is geen enkel probleem.

      U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via de pagina Klantenservice.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    • Bij ieder artikel op onze website tonen wij de beschikbaarheid. Daarnaast wordt er per artikel in alle betreffende kleuren en maten aangegeven wat de levertijd is. Wanneer u meerdere artikelen besteld en de levertijd hiervan verschilt, wordt uw bestelling in deelzendingen verzonden.

      Wanneer de levertijd verstreken is en u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen via de pagina Klantenservice.

  • Ik ben/was niet thuis om het pakket in ontvangst te nemen, wat nu?

    • Was u niet thuis op het moment dat de bezorger uw pakket kwam brengen? Wij versturen onze pakketten middels PostNL.

      De gebruikelijke procedure is dat de bezorger een bericht achterlaat en dan de volgende dag opnieuw het pakket komt aanbieden.

      Mocht u ook bij deze tweede poging niet aanwezig zijn, dan wordt er opnieuw bericht achtergelaten en kunt u het pakket de volgende werkdag afhalen op een afhaalpunt bij u in de omgeving.

  • Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

    • Tijdens het bestelproces kunt u aangeven dat u uw bestelling wilt afhalen. U kunt daarbij kiezen voor de volgende opties:

      - Bestelling afhalen in één van onze winkels.
      - Pakket afhalen bij een PostNL afhaallocatie naar keuze.

      U kunt uw bestelling bij Motorkleding Store in één van de winkels afhalen. Dit kan handig zijn wanneer u de producten eerst in de winkel wilt bekijken en of passen.

      U kunt uw pakket afhalen bij een PostNL afhaallocatie naar keuze. Dit kan handig zijn wanneer u overdag niet thuis bent. Veel afhaalpunten zijn ook 's avonds geopend. De openingstijden worden per afhaalpunt getoond.

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil graag het afleveradres aanpassen

    • Wanneer u uw afleveradres wilt aanpassen, dan raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen. Zo lang uw bestelling nog niet is verwerkt, kunnen wij dit nog voor u aanpassen.

      Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik ook onderdelen van producten bestellen?

    • Wij leveren enkel de artikelen die u bij ons op de website ziet.
      Onderdelen van artikelen, anders dan vizieren voor helmen, verkopen wij niet los.

      Wanneer u bij ons een product heeft gekocht, dat defect is geraakt binnen de garantietermijn, dan lossen we het probleem graag onder garantie voor u op. Voor verdere informatie over garantie verwijzen we u naar de pagina "garantie en defecten".

Betalen

  • Met welke methoden kan ik betalen op deze website?

    • U kunt betalen met Ideal, Paypal, Creditcard en Bancontact (Mister Cash)

  • Ik woon in België en ik heb een BTW nummer. Kan ik een BTW vrije factuur krijgen?

    • Laat u uw bestelling naar het buitenland versturen en heeft u een geldig BTW-nummer? Dan kunt u bij ons een bestelling plaatsen zonder BTW. De BTW wordt in dat geval verlegd.

      Voordat u de bestelling plaatst neemt u contact op met onze klantenservice via de mail. Via de mail geeft u uw BTW-nummer, adresgegevens, naam, bedrijfsnaam, telefoonnummer en de producten in welke kleur en maat u die wilt bestellen door. Wij maken de order voor u aan en u ontvangt van ons een BTW vrije factuur en een betaallink, zodra u heeft betaald zullen wij uw order verder verwerken.

      Als u een aankoop in de winkel heeft aangeschaft kunnen wij dit helaas niet voor u regelen, dit is alleen mogelijk met online aankopen.

Foto: Footer banner
Op de hoogte blijven?