Garantie en defecten


Op al onze artikelen is, naast de wettelijk verplichte garantie, de garantietermijn van de fabrikant van toepassing. Als blijkt dat de schade buiten garantie valt, houdt u er dan rekening mee dat de fabrikant in dat geval kosten in rekening kan brengen.

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het artikel.

Wanneer er binnen de garantietermijn een probleem is met een product dat u bij Motorkledingstore heeft gekocht, dan kunt u een garantieclaim aanvragen via het garantieformulier hieronder.

Garantieformulier

Artikel

Opsturen of afgeven?

Klacht - wat is er mis?

Veelgestelde vragen

  • Heb ik garantie op mijn artikelen?

    • Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, zorgen wij graag voor een vlotte afhandeling van de garantie.

      Naast de wettelijke garantie geldt voor artikelen fabrieksgarantie. Wij verzorgen de garantie voor u richting de fabrikant. De fabrikant beoordeeld of een product gerepareerd dan wel vervangen moet worden. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.

  • Hoe moet ik een garantie aanvragen?

    • Dit kan door het garantieformulier in te vullen via de pagina Garantie en Defecten. De klantenservice zal verdere stappen met u doornemen via email.

      Wanneer deze artikelen door ons zijn ontvangen, wordt de garantie aanvraag verder in behandeling genomen.

      Houd u er rekening mee dat een garantie procedure veelal drie tot vier weken duurt, in het hoogseizoen kan dit oplopen tot vijf á zes weken.

Foto: Footer banner
Op de hoogte blijven?